דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי מפחדת ממייק אפ? 

מאת    [ 29/03/2009 ]

מילים במאמר: 612   [ נצפה 2888 פעמים ]

עד כמה את מכירה את המייק-אפ שלך, למרות שהוא אחד המוצרים המוכרים והבסיסיים ביותר באיפור?
מבחינתי הוא חלק בלתי נפרד ממראה איפור שלם. הוא זה שנותן לעור פניך את המראה האחיד, מעלים את האדמומיות הטבעית הקלה ופגמים אחרים שלולא מוצר זה היו בולטים יותר.
יחד עם זאת, אני נתקלת בהרבה נשים שלא מרבות להשתמש במייק-אפ, פרט לאירועים מיוחדים. חלק טוענות שזה יוצר להן מראה מסכתי, חלק בגלל המרקם וישנן נשים שפשוט לא מסתדרות עם בחירת הצבע או המוצר הנכון ומוותרות מראש על הרעיון.
אני לא ממליצה לוותר עליו כל כך מהר. עם הכרה יותר טובה של המייק-אפ וטיפים לרכישה נכונה, יהיה קצת פחות מרתיע להשתמש בו.

אפשר לחלק את המייק-אפים לשני סוגים עיקריים - מוצקים ונוזלים. מייק-אפ שמרקמו נוזל מעניק לרוב כיסוי בינוני. עם הנחה בשכבות ניתן להגיע לכיסוי טוב יותר. מומלץ לרוב הנשים, במיוחד לבעלות קמטים היות והוא נטמע בעור ולא מדגיש אותם.
המייק-אפ המוצק נותן כיסוי כבד יותר ומומלץ לשימוש בערב או לבעלות עור עם פיגמנטציה חזקה או פצעים.

כשאני מגיעה לחנות לרכוש מייק-אפ חדש לעצמי, אני תמיד בודקת את המראה שהוא נותן גם מחוץ לחנות לפני שאני רוכשת אותו. תאורת החנויות לרוב לבנה ופלורוסנטית. מאוד לא מחמיאה לעור הפנים ולכן כדאי לתת מבט שני באור יום, או בתאורה צהובה יותר.

בחירת צבע המייק-אפ גם היא חשובה כמובן. אני תמיד דואגת שיהיו לי לפחות שני צבעי מייק-אפ בשימוש - לקיץ ולחורף. צבע שמתאים לי בחורף יראה עלי כמו מסכה בקיץ - בהיר וחיוור.

איך בוחרים את הצבע הנכון? כאשר מנסים את הצבע בחנות אפשר למרוח מעט באזור הלסת. כך יהיה ניתן לראות שהצבע לא בהיר מדי ביחס לעור הפנים ומתמזג טוב גם עם צבע הצוואר. בזכות זה תיווצר המשכיות במראה הכללי כאשר תניחי מייק-אפ על כל הפנים.

הנחת המייק-אפ צריכה להתבצע על עור נקי ומועשר בקרם לחות. קרם לחות הוא מרכיב חשוב בתהליך האיפור, על מנת לגרום למייק-אפ להיראות טבעי וקליל על עור פניך. אם את נוהגת להניח שכבה נדיבה של קרם לחות, חשוב להמתין לפני הנחת המייק-אפ, או לפחות לספוג את השאריות עם טישו.

יש מגוון דרכים להנחת מייק-אפ. כשאני מתאפרת בבוקר אני משתמשת באצבעות להנחת המייק-אפ הנוזלי. בעיני זה הכי טבעי להשתמש באצבעותיי להתאפר. זה מהיר, נוח ומאפשר לי להשתמש בכמות מדודה וקטנה, במיוחד כשאני לא רוצה להעמיס על עצמי איפור.

למי שרוצה להשתמש בשיטה נקייה יותר, ישנן מברשות להנחת מייק-אפ. מברשות מייק-אפ באות בגדלים וצורות שונות. חשוב להקפיד שהמברשת תהיה צפופה ורצוי משיער טבעי. ההנחה על העור תהיה הרבה יותר נעימה וחתולית. עם ספוגית לחה נשתמש כאשר נרצה להניח מייק-אפ מוצק. הספוגית לא מומלצת לשימוש עם מייק-אפ נוזלי, כי היא פשוט תספוג הרבה חומר שיתבזבז.

תחום המייק-אפים ומוצרי הבסיס לא נח לרגע. אני כל הזמן נתקלת במוצרים חדשים ואף בטכנולוגיה חדשה כדי להביא לנשים (וגם לגברים) את המוצרים הטובים ביותר. מוצרים שגם יטפחו את עור הפנים וגם יתנו לנו הרגשה של "ללכת עם ולהרגיש בלי".

מייק-אפ פודרה - שתי פעולות במוצר אחד. גם בעל פיגמנט חזק כדי לחסות את פני העור וגם בעל מרכיבי פודרה השומרים על המייק-אפ ומונעים הברקה מיותרת ומראה מיוזע.

מייק-אפ עם קרם הגנה (SPF 15) - יתרון כפול לשימוש במוצר. גם ייתן מראה אחיד לפניך וגם יגן עליו מפני נזקי השמש.

מייק-אפ לבן - מתאים את עצמו לצבע פניך. כן, יש דבר כזה והוא אפילו רשום כפטנט. אחד החידושים האחרונים בתחום המייק-אפים. מייק-אפ שנראה כמו קרם לחות כשהוא יוצא מהשפופרת ולאחר עיסוי קצר מקבל את צבעו האמיתי.

כמובן שיש עוד הרבה מוצרים שונים ורצוי לבוא ממוקדים כאשר מחפשים מייק-אפ חדש רק כדי לא ללכת לאיבוד.

בסוף היום, כשחוזרים הביתה מהעבודה או בילוי, חשוב לא לוותר על הורדת המייק-אפ. שינה עם האיפור מעייפת את העור, יכולה ליצור רגישויות שונות ורק מלכלכת את הסדינים. ניקיון עם סבון ומי פנים לא יגזלו הרבה זמן וישמרו על עור רענן ומטופח לעוד יום של איפור, מייק-אפ וצבע.
עדימס - "האומנות שבאיפור"
http://www.adimas.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב